Tema: Re: Del webserviso uzklausos xml -> as string
Autorius: Joint_as
Data: 2010-12-10 20:29:27
net nezinau nuo ko pradet

ar galima ta 'string' apsirasyt kazkaip taip:

$xml = '<?xml version="1.0" encoding="utf-8" ?>
<Kazkas xmlns="http://www.example.com/failai.xsd">
  <Elementas1>
      <Elementas2>
         <Elementas3 Atributas="1" />
      </Elementas2>
  </Elementas1>
</Kazkas>
';

tokiu atveju serverio "atsakymas": "Value cannot be null"

keičiau ir  "<", ">" ir paskui dar " -> &quot - rezultatas tas pats...

itariu kad xml į "string" reiktų kitaip apsirasinėt