Tema: Re: Del webserviso uzklausos xml -> as string
Autorius: ktx
Data: 2010-12-10 15:38:12
biškį paskubėjau pavyzdį išsiųst:

<?xml version="1.0" encoding="utf-8" ?>
<Kazkas xmlns="http://www.example.com/failai.xsd">
   <Elementas1>
       <Elementas2>
          <Elementas3 Atributas="1" />
       </Elementas2>
   </Elementas1>
</Kazkas>

taip sakant

'<' keičiam į '&lt;'
'>' keičiam į '&gt;'
'"' keičiam į '&quot;'

tik, kaip rašiau, nesu įsitikinęs dėl kabučių, nes teko daryt kelias
SOAP užklausas kur reikėjo kabutes palikt, nors tai prieštarauja XML
taisyklėms

arba tam yra PHP funkcija htmlentities($someString)

beletristika:
pagal XML taisykles, viskas, kas yra XML elemento turinys (tiksliau,
tekstas), negali turėti XML formuojančių ženklų ('<', '>', '"').

duotu atveju XML jau yra SOAP vokas, o aptariamas XML yra tik elemento
<xml> turinys (tekstas).

P.S.1 visados turėjau problemų, tokius dalykus "versdamas" į žmonių
kalbą: tikiuosi +/- idėja aiški?

P.S.2 tai NEBŪTINAI problemos sprendimas, tiesiog šiuo metu man
pasirodė, kaip labiausiai tikėtinas

KesTuX