Tema: Re: REQ: PHP+SQL programuotojas
Autorius: Braunikas <labai @ bais.us>
Data: 2009-07-10 11:51:16
Sveiki,

Žinoma, kad darant lėčiau, bet geriau laiko sutaupysi. Aišku, kad kai ką
visada galima pasiimti jau padaryto. Bet savo replika aš tik pasišaipiau iš
didžiausios Lietuvos bėdos - siauro akiračio ir absoliutizmo kamuojamų
kritikų. Štai žmonės juda į priekį, ieško naujų žmonių, deda skelbimus,
siūlo naudingą verslo planą, eksportuoja kažkokį produktą (respect). Bet kur
tau, kaip čia neatsiras nei vieno plačiagerklio kuris jų neišvadintų
KVAILIAIS. Tuo labiau, jei visi vadovautųsi tokia genialia logika, taigi
programuotojų nereiketų iš viso. Ar verta aiškint, iš savo patirties, kad
egzistuojantys sprendimai atskirai padengia 50-80% mano poreikių, o toliau
apriboja tobulinimo galimybes arba reikalauja kažkokio apjungimo, ką ne
visada galima padaryt. Manau žmogus pabrėždamas, kad nereikia
downloads/install sugebėjimų nori apsisaugot nuo didelies dalies vadinamų
web developerių, kurie tik instaliuot ir temoka.