Tema: Re: REQ: PHP+SQL programuotojas
Autorius: Laimis
Data: 2009-07-09 15:23:09
Ovidijus_Leo rašė:

> Padarai projekta - gauni nuo 10k iki 100k.
> Projektai ivairiu apimciu nuo keliu menesiu iki metu.
> Jei greitai padarai, gaunasi didesnis menesio vidurkis.
> Pagal mano planavimus, tai gerai dirbant apie 5k Lt / men turetu iseiti.

O pagal pačio planavimus kiek (potencialių) užsakovų nuo jūsų nusisuks,
kai paaiškės, kad „greitai padaryti projektai“ nėra „gerai padaryti“...? :-)

p.s. beje, manau, kad labai kvaila, LABAI KVAILA yra vadovautis KVAILU
principu: tik greičiau rašyk kodą, o ne ieškok, kas jau yra padaręs!

p.p.s aCiprašome, puslapis kuriamas; aCiprašome, greiti projektai baigėsi...