Tema: Re: Klausimas pamastymui
Autorius: Nezinau
Data: 2009-06-12 13:18:28
Siap manau reikia visvien php objektinio programavimo pagrindu kad pradeti
kazka daryti su cakePHP
Yra vienas didelis minusas cakePHP kad dokumentacija nelabai issami Zendo
dokumentacija tai labai gera bet zendas per didelis monstras kurti
paprastiems projektukams. O siaip jei nori paprasta puslapiuka pasikurti tai
imk koki CMS paprasta ir megink ;)