Tema: Re: Klausimas pamastymui
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2009-06-09 11:51:59
Cia siaip grynai tavo reikalas :) pats as application based, o web man
panasiai kaip cia rasai, gal koki viena kita saituka sukurt sau ir pan. tai
as linkes naudoti is viso opensource cms'us, pvz:

Drupal;
Joomla;
Wordpress;

ir tik esant butinybei koduot kazka, o del cakephp, nebandes, gal kiti
atsilieps, siaip pats supranti jei profesionalas esi,kad visoki keliai
galimi.