Tema: Re: md5 hash?
Autorius: xz
Data: 2009-05-25 03:47:50
On Mon, 25 May 2009 01:25:44 +0300, Rimantas Liubertas <ic@rimantas.com> wrote:

> Taip kategoriškai, nesigilinant į planuojamo panaudojimo sritį?

Taip.

> Kaip aukščiau nurodytos atakos padėtų išlaužti
> salted MD5?

Niekaip.

Nulaužti galima viską. Viskas priklauso nuo atakos tikslo, turimos informacijos kiekio ir atakos metodų.
Kitais žodiais `kaip? ir kiek tai užtruks?'. Gal 1 min., gal 100 metų, o gal amžiu.
Technologijos tobulėja, informacijos daugėja.

pvz. mano pc CPU: Intel(R) Pentium(R) M processor 1.80GHz (1798.48-MHz 686-class CPU)
Anksčiau kolizijas generuodavo 8-15 h, dabar 30-40 s.

O yra super kompiuteriai, grid computing, botnet`ai ir t.t.

MD5 pripažintas nesaugiu.

O dėl salted-hash`o.
pvz. jei tiklsas yra f-jos reikšmė, o ne jos argumentas.
Sužinojus salt`o algoritmą (neapsaugoti išeities tekstai, kolega plepys ir t.t), kolizijų paieškos metodu galima parinkti argumentą.
Praktikoje tai sudėtinga, bet jei naudojamas MD5 teorinės galimybės labai padidėja.

Ir pats tuos dalykus `čiupinėjau', ir pats nesamonių buvau prirašęs. Mielai išgerčiau alaus su Bruce Schneier`iu.

Čia mano subjektyvi nuomonė (kiek žinios leidžia), tikrai nenoriu jos niekam primesti =].