Tema: Re: php_network_getaddresses: gethostbyname failed
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2009-05-12 17:25:28
    Dar buna toki virazai kaip multisite ar multidomain website, ta prasme
neblogai butu issitraukti konkretaus hosto IP ir fiksuoti kazkur IP, jei cia
web serveris blokuoja gal kelis kartus "uzlipi" ant to pacio IP tik per kita
domain'a ir gaunasi irgi per daznas kreipimasis, juk kaikurie servai hostina
visa kruva domain'u ir pan.

    Gal cia net atskiros lentos reik IP adresam kurie risasi su konkreciais
websaitais ir butent ten LastUpdated lauko, tada tokius website, reiks
apklausinet dar reciau, kad nesigautu bombinimas ;)