Tema: Re: php_network_getaddresses: gethostbyname failed
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2009-05-12 17:17:13
Visai nesunkiai manau, jei daznai apklausineji, gal tau reiketu keshuoti
informacija ir tik kas pvz. max 10-30 minuciu, o ne dazniau kreiptis.

Idek i savo DB lauka:

LastUpdated     DATETIME  tipo

    Kur fiksuok paskutinio atnaujinimo laika konkreciam website ir kai leidi
vel cikla, apeik tuos kurie buvo nesenai leisti, o dar geriau rusiuot pagal
tai kurie buvo seniausia leisti kad statyt juos i pradzia (Order By
LastUpdated DESC) :) tiesiog su testais man atrodo bombardavima darai saitam
:)