Tema: Re: Mobile - kelios funkcijos
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2012-03-14 15:45:32
    Saugumas aisku logiskas, bet pvz. atveju kada zmogus skambina ir jam pasakoma jei norite palikite zinute jis jau suvokia, kad ji bus irasyta  ir jei nori tai palieka (duoda sutikima) :)

    Kitas atvejis del pokalbiu irasymo softo, beje irgi idomus man dalykas... Jeigu tai vyksta darbo reikalais ir visos puses sutinka tai turetu eiti :) aisku butu gerai jeigu taip butu, vat isigysiu smartphona tai teks pamesineti sitai... :)