Tema: Ats.: HTC Desire Z > jau yra Android 2.3
Autorius: Vincas
Data: 2011-08-09 22:13:41
Pagaliau ir aš atsinaujinau savo HTC Desire. Viskas pavyko gerai.
Pasikeitimų labai kažkokių nesimato.
Pastebėjau tik, kad ijungiant telefoną, pastarasis daug greičiau užsikrauna,
negu su prieš tai buvusia versija.

"Vincas"  parašė naujienų news:j1riea$6bl$1@trimpas.omnitel.net...

Ar updeitas  sklandžiai praėjo? Gal yra kokiu niuansų?
Norėčiau ir aš atsinaujinti, bet bijau kad kur nors neužlūžtų... Mano dar
garantinis telefonas :)

"Memba of board"  parašė naujienų news:j1ri18$5to$1@trimpas.omnitel.net...

easy Desire.
Jo, atnaujinimas is ten.