Tema: Ats.: HTC Desire Z > jau yra Android 2.3
Autorius: Vincas
Data: 2011-08-09 11:50:19
Tai čia isidėjai i Desire Z ar Desire?
Atnaujinimai atsisiuntei iš čia?   http://developer.htc.com/

"Memba of board"  parašė naujienų news:j1qlrr$sg4$1@trimpas.omnitel.net...

isidejau uzvakar vakare,viskas veikia normaliai, isskyrus, kad kelis kartus
atsijunge namie nuo wifi. Bet cia negaliu kol kas nieko komentuot, gal
routeris kaltas.
Aplinka kazkiek pasikeite, ikonos, laikrodis verciasi, grazu, atsirado
papildomu funkciju susijusiu su garsu (rezimas kiseneje),j aunimas forumuose
aiskina, kad akumas laiko geriau. Na man po vienos dienos naudojimo irgi
sunku ka pasakyti.
A,dar ismete Feisbuka, zaidima su rutuliuku ir prozektoriu, bet jie eina tam
paciam archyve, kuri atsisiunti ir gali isidet, jei nori.