Tema: Re: TF101 gal kas naudojat ? :)
Autorius: aroone
Data: 2011-07-19 20:13:39
Patvirtinu, jog bent jau kokiu 5 metu senumo Hama korteliu skaitytuvas veikia su 2GB MicroSD kortele adapteryje. Nezinau ar cia skaitytuvo problemos, taciau i pajungta skaitytuva ikisus kortele, TF jos nemato. Prijungus skaitytuva su ideta kortele - visi korteles duomenys kaip ant delno.

A.

---
Pagalba statytojams http://stataupats.com/