Tema: Re: TF101 gal kas naudojat ? :)
Autorius: aroone
Data: 2011-07-19 13:15:59
Pirkau iskart su klaviatura. Naudojimui pilnai uztenka "ekranines"
klaviaturos. Gal tik darbui su terminalo app siek tiek sudetingiau.
Atsisakydamas klaviaturos prarandi "normalu" USB lizda bei MMC/SD koreliu
skaitytuva. Ant pacios plansetes yra tik MicroSD skaitytuvas.

P.S. paprastai akyse man dvejinasi gerai pavartojus velnio lasu, taciau as
esu vienas, jei ka ... ;-)

A.

"Zyza"  wrote in message news:j03jjk$b8e$1@trimpas.omnitel.net...

Siaip tik - emet su klaviatura ar be ? :) Pats svarstau pradziai be imt...