Tema: Re: MS parode dyyydelius windows telefonus :)
Autorius: padugne
Data: 2011-06-09 19:31:31
On Thu, 09 Jun 2011 11:01:51 +0300, amenox wrote:

> Nesusišnekam. Nei tu nei aš nežinom kaip bus su tuo suderinamumu, reik
> palaukti kol atsiras bent beta kokia tada bus matyt. Iš kitos pusės

Nemistifikuokim paprastu dalyku: notebukas su ARM'u negales tiesiogiai
vykdyti X86 skirto kodo. Taip pat negales jo priimtinai greitai emuliuot.

> situacija pvz. su ofisais neteisinga. Jei tarkim klientas nusipirkęs ir
> laimingas dirba su kokiais XP ir ofisu, jam nėra jokio reikalo
> upgradintis, bo bent jau iki šiol nauji OS buvo mokami (kaip ir

Skaityk ka rasiau - parsineses NAUJA notebuka su W8. Kuri nusipirko
todel, kad senas suluzho, susidevejo ar seip pavoge.

> upgrade). Čia pas mus tik aktualu kad atsipūtus iš LM nauja Win versiją
> pasileistų visi esami appsai, verslo klientai taip nežaidžia. Na aišku
> bus vienetai kurie kažkada nusipirkę retail Ofisą sugalvos updeitintis į
> naujovišką OS ir mokėti pinigus už ją. Bet nors užmušk nepamenu kad būtų
> didelės problemos su MS Office paleidimu įvairiose OS (kad bugų būna
> nesiginčysiu).

Paziuresim kaip paleisti ta turima Office kompe su nesuderinamu
procesorium.

O su upgreidais tai kaip tik nebus problemu: i esama X86 kompa is
instaliacinio DVD susides X86 W8 ir visi bus laimingi.

--
kthxbai.