Tema: Re: MS parode dyyydelius windows telefonus :)
Autorius: padugne
Data: 2011-06-06 21:58:41
On Mon, 06 Jun 2011 10:21:10 +0300, amenox wrote:

> Aš nesakiau kad jie geri, jie neblogi, vat su kuo lygint tai nelabai yr,
> nebuvo tuo metu alternatyvų. O paskui MS pramiegojo.

Zinoma kad buvo. Pvz PalmOS kuria mazaminkstis banaliai nudempingavo taip
pat kaip ir netskeipa. Juokingiausia, kad WP7 vel dalinai grizta prie
PalmOS konceptu.

WM kaip platforma mobiliam pasaulyje nuo pat pradziu buvo kaip dramblys
balerina. Daugelis pradzioje padarytu dizaino "hacku" veliau labai
neskaniai atsirugo, pvz devaisu sleep strategija. Del ko galu gale ir
buvo paskerstas paties microsofto, nes sokt taip ir neismoko.

> Tai ką dabar daryt smartfonų turėtojams?  Jie irgi čiupinėja ekranus. :)

Smartfonai tai ne laptopai ir ne monitoriai. Siuo poziuriu is pagrindu
skirtingi dalykai. I telefonus niekas valandu valandom nevepso,
skirtingai nuo notebuku ir desktopu. Plius jei jau tenka ilgiau pavepsot
tai telefona lengva nuvalyt, skirtingai nuo notebuku ir desktopu ekranu.

> O 24 monikus įkišai be reikalo, niekas neverčia į stacionarą kišt ir
> naudot tą metro, juolab klipe puikiausiai matėsi įprastinis GUI. O jei
> MS sugebės teisingai W8 įstumti į visas platformas, galbūt įvyks tas
> stebuklas, kuomet bet kokia MS aplikacija be problemų suksis smartfone,
> planšetėj ar PC (na čia aš pasvajojau, bet gi niekas nedraudžia :).

Kurgi nevercia? Mazaminkstis gi tik ka pazadejo, kad W8 bus visur, nebuvo
nei zodzio pasakyta apie atskirus W8 for tablets ir W8 for PC.

Tai kad matesi "iprastinis GUI" reiskia tik tiek, kad "mes kol kas dar
nesugalvojom ka su tais appsais daryt". Nei vienas padorus OS negali sau
leist tokios shizofrenijos kaip 2 is pagrindu skirtingi interfeisai. Arba
viena arba kita. Jei palikt abu tai visi bus nepatenkinti: desktopu
juzeriai arkliskais tailais ir kvailu valdymu, o tabletkiu juzeriai
nesuciupinejamais toolbarais ir scrollbarais.
Reiskia reiks daryt 2 skirtingas appsu versijas. O jei taip, tai visiskai
ner prasmes daryt toki bendra OS.

Beje, tai ka pademonstravo mazaminstis tera viso labo skin'as. Nei kiek
ne daugiau nei koks nors HTC Sense ar zumzungo TouchWiz. Kitaip tariant,
visiskai nieko nesako apie tikra busimaji W8.

Nepagalvok kad as cia uzsiimineju mazaminkscio bashinimu. Tai vienodai
galioja belekuriam OS gamintojui, nesvarbu ar tai yra apple, google ar
dar kas nors.

--
kthxbai.