Tema: Re: Motorola XOOM su android 3.0 honeycomb
Autorius: padugne
Data: 2011-05-29 14:44:32
On Sun, 29 May 2011 13:54:12 +0300, Memba of board wrote:

> ziurejau pries koki menesi kazkuria XOOM vidijo apzvalga. Patiko gerokai
> labiau nei iPadas, nepaisant, kad nera programu :) Tu geriau pasakyk

Kodel nera? Yra gi pilnas marketas. Dauguma normaliai parasytu programu
skirtingai nuo iphone/ipad visiskai normaliai issiplecia per visa erkrana
ir juzinasi be perdarymo.
Taip, zinoma, daug ka butu galima patogiau perdaryt specialiai tableto
versijai. Bet kol tu tabletu kol kas masiskai nepardavineja tai
suprantama kad mazai kas nemiega naktimis ir verciasi per galva
perdarinedami savo appsus. Gi normaliai veikia ir taip.

Bet formfaktorius tai tikrai ciulpia, cia ipad'as man zymiai labiau
patinka.

> galutinai, ar verta pasiimt ta SE Arc kaip nudieshavota varianta metams?

Man tai labiausiai patinka SE Arc ekranas. Neziurint i murtazino srutas
tai vienas is nedaugelio (gal ir vienintelis) siuolaikiniu smartfonu
displeju kuris normaliai matosi sauleta diena. Uz tai as mielai paaukosiu
kislotna spalvu gama beigi galimybe matyt stabilias spalvas ziurint is
sono :)

Bet 340mb ir naturalaus plastiko chromas kazkaip neikvepia. Galejo gi
padaryt sazininga plastika (tebunie kaip dar viena "spalvines gamos"
varianta), imho toks devaisas butu maziau "deshovas".

> Uzsiknisau su siuo klausimu, patinka jis man visai, bet cia kaip tyc
> Desire neuzilgo zada gaut 2.3, tai ir metaus kaip sh. po ekete.

Tai as irgi. Jei kiti variantai per koki menesi neisspres savo problemu
teks imt SLCD NexusS kuris jau kainuoja tik apie 325eur. Turiu toki
darbini testavimams, tai visai malonus devaisas isskyrus ekrana kuris
dienos sviesoje nebaisei geresnis uz SAMOLED (lyginau abu sudejes salia).

Seip gaila, nes manau ji greit keis nexus3. O ir seip jau hardwaras yra
galima sakyt metu senumo.

--
kthxbai.