Tema: Re: Motorola XOOM su android 3.0 honeycomb
Autorius: Memba of board
Data: 2011-05-29 13:54:15
ziurejau pries koki menesi kazkuria XOOM vidijo apzvalga.
Patiko gerokai labiau nei iPadas, nepaisant, kad nera programu :)
Tu geriau pasakyk galutinai, ar verta pasiimt ta SE Arc kaip nudieshavota
varianta metams?
Uzsiknisau su siuo klausimu, patinka jis man visai, bet cia kaip tyc Desire
neuzilgo zada gaut 2.3, tai ir metaus kaip sh. po ekete.