Tema: Re: Kaip mazaminkstis uzsitikrina skype palaikyma :)
Autorius: bullka
Data: 2011-05-13 21:07:18
Ačiū. Problemą išsprendė compatibility mode nuėmimas.
Anksčiau buvau uždėjęs WinXP, nes buvo kitų problemų.

Kas įdomiausia, kad po skypo perinstaliavimo ir visų nuorodų ištrynimo, win7
atsimindavo, kad Skypą reikia leisti su compatibility mode ON. Hmmm...

Dabar viskas tvarkoje.

Iki!!!

"XaiXus"  wrote in message news:iqj044$vdf$1@trimpas.omnitel.net...

Speju, kad cia veikia compatibility rezimas :) pas mano feja buvo tas pats,
kad po update skype'as fail'ino, nes buvo uzdeta compatibility funkcija "Run
this program....:Windows Vista....", taigi nuemus sita varnele, problema
issisprende. Beje skype perinstaliavimas irgi nepadejo :)