Tema: Re: Kaip mazaminkstis uzsitikrina skype palaikyma :)
Autorius: padugne
Data: 2011-05-11 21:16:10
On Wed, 11 May 2011 14:31:40 +0200, Bronco wrote:

> turi savo rankose. Dabar MS strikes back :) IMHO, bet jei googlas imtų
> ir pultų MS su gizmo5 su minimaliais jo pataisymais, o MS bandytų
> atsišaudyti su esamu Skype, tai įvertinus Google ir MS svorį ir Gizmo5
> vs Skype galimybes, aš statyčiau už Google :) Nes googlo rankose
> produktas, kuris funkcijų požiūriu yra lygus skype, plius yra ne
> parazituojantis p2p, o pilnavertis VoIP klientas, palaikantis SIP
> protokolą.

Jei ka tai m$ ir taip turi bent 2 savo produktus labai panasius i skype.
Lync ir Live Messenger, t.y. skype funkcionalumas jiem tikrai
nereikalingas. Jei kokios nors smulkmenos ir truksta tai uz labai maza
tos sumos dali belekuri is minetu produktu galima isplest.

Skype klientai irgi nelabai reikalingi, 1000$ uz klienta zinant ju
apyvartas niekada neatsipirks.

Is kitos puses, esmine technine skype fycia (super slaptas ir suveltas
komunikavimo protokolas) m$ yra visiskai nenaudingas. Tai kas priimtina
tokiems "hackeriams" kaip skype visiskai nepriimtina tokiam solidziam
gigantui kaip microsoft (integravimas i klientu enterprise infrastruktura
etc). Reiskia teks perdarinet ir skype nustos buti skype.

Be to, pridekim tai, kad telekomai labai nemegsta tokiu produktu kaip
skype. T.y. jei jie skype "giliai" integruos i WP7 tai praktiskai nuzudys
ir taip nelabai gyva savo WP7 platforma. O juk lindimas telekomams i
subines ir yra esminis WP7 privalumas.

--
kthxbai.