Tema: Re: Ar egzistuoja kokia nors navigacija Android'ui?
Autorius: bullka
Data: 2011-05-12 15:47:22
Na panašu, kad šitam reikalui reikalingas 1GHz. Nors mano Windows Mobile su
tuo pačiu 528MHz CPU ir tomis aplikacijomis susitvarko be problemų.
Telefono nekeisime, nes ką tik nusipirkom. Čia fėjos.
Reiks ieškoti kokios nors kitos aplikacijos, arba pirkti duomenų perdavimo
planą (kad veiktų visokie googlemaps'ai). Pastarieji veikia be problemų.

"Arunas"  wrote in message news:iqgeil$447$1@trimpas.omnitel.net...

isvada viena - keisk aparata  :)