Tema: Re: Ar egzistuoja kokia nors navigacija Android'ui?
Autorius: Arunas
Data: 2011-05-10 17:45:13
Grybaut megsta visos programos.
Tik Aura man pasirode kaip solidesne programa,palyginus su iGOMyWay.
Gal todel,kad savotiskas TomTom klonas yra Sygic.
Trukumu laikoma lietuvisko meniu ir balsu nebuvimas.
Kai kas skundziasi,kad sunkiai siunciasi zemelapiai per Wi-Fi ,bet yra
torentas apie 3,5GB visos Europos pas rutrackeri.2-3dienos galima ir per
Wi-Fi susisiust,priklausomai nuo greicio.
Didziausia problema -nepasileidzia ant silpnu aparatu,kaip -Samsung galaxy 3
ir 5.
Ant Samsung Galaxy S veike be problemu,bet galejau isbandyti tik kelias
dienas.