Tema: Re: Windows phone 7 + Edge/3G
Autorius: -samis-
Data: 2011-03-18 08:40:11
Bite atsiunte zinute: apgailestaujame, taciau jusu telefonui nustatymu
neturime ... :)

Pats telefonas tai patogus, gerai atrodantis, batareikia man taupiai
naudojant laiko apie 2/3 dienas. Ekranas ryskus ir jautrus. Gal kai kuriems
gali pasirodyti telefonas didokas, bet man tai nera trukumas.

Operacine kaip ir telefonas - grazi, faina, grazios animacijos, patogi ir
kita. Bet, bent jau man pasirode, kad neiki galo isbaigta. Pagrindiniai
trukumai:
1. nera copy/paste (zada idiegiti su kitu atnaujinimu)
2. nera tiesioginio sync su outlook (butina kontaktus, kalendorius ir kita
laikyti live.com paskyroje), taciau yra palaikomas exchange
3. nera galimybes perkelti failus tiesiogiai i telefona (nei *.doc, nei
*.pdf ir t.t.), taciau yra palaikomas sharepoint
4. nekokia narsykle (zada itraukti IE9)
5. standartiskai nera Task. Yra pagalbines programeles, bet neradau man
tinkamos ir kad sync su outlook butu.