Tema: Re: Windows phone 7 + Edge/3G
Autorius: Darenas
Data: 2011-03-17 16:29:30
siaip paziurek bites puslapi nustatymu parsisiuntimas.

Nustatymų atsisiuntimas SMS žinuteKad gautumėte nustatymus, numeriu 1500
išsiųskite SMS žinutę su tekstu "START" (be kabučių). Jei gausite automatinę
žinutę - išsaugokite ją, jei tekstinę - susiveskite duomenis rankiniu būdu,
išsaugokite ir MMS Jūsų telefone veiks.

P.S. papasakok kaip pats telefonas kaip daigtas. kokybe ir t.t. galvoju
pirktis toki veliau.

Darenas