Tema: Re: HTC Desire: HD ar Z?
Autorius: padugne
Data: 2011-03-12 00:05:35
On Fri, 11 Mar 2011 23:46:27 +0200, Jonas wrote:

> Del to ir sakau beveik. Dabartinis samsung spica i5700 ekrano dydziu
> manes nenuvilia, tik va greiciai ir atmintis jau pjauna.. :(

Cia vienas kolega grazino savo Defy ir nusipirko nokia c7. Patenkintas
dabar kaip shamas.
Nes defy stabiliai stipo per 2 dienas, C7 su jo vartojimu laiko beveik
savaite.

Jam mat reikia trupucio organaizerio ir trupucio patelefonuot. Ir visai
nereikia jokiu emailu ir pan velniavos.

Defy isjunginejo viska kas tik issijungia, bet daugiau 2 paru niekaip.
Motorola ten kazka tikrai pridirbo su savo motobluru, nes mano nexus one
su 4 mailboxais (gmail su push, pop3 su pollingu kas 15 min, imap su push
bei exchange activesync su push) blogesniam tinkle nei jo isgyvena 2
paras su atsarga. Su visais ijungtais umts ir dar pavartojamas pagal
paskirti. Ir nexuso baterija tik 1400, defy baterija didesne (berods apie
1500).
Jei data servisai isjungti (pvz roamingas) tai nexusas ramiai pragyvena
kokias 3-4 paras net ir panaudojant.

Zodziu misterija. Tiesa jei zadi vartot pagal paskirti tai ner taip
blogai. Kitas kolega turi defy ir naudoja su meilboksais bei
pasibrauzinimais, tai irgi isgyvena mazdaug 2 paras.

Isvada - pas ja kazkas ten priburta su miegojimu, t.y. giliai kaip
priklausytu jis taip ir neuzmiega. Bet jei zadi naudotis online servisais
tai kaip ir ner skirtumo, "laikymas" panasus kaip ir kitu.

--
kthxbai.