Tema: Re: Q: HTC Desire: HD ar Z?
Autorius: NicMC
Data: 2011-03-04 13:04:34
On 2011.03.01 14:51, Jonas wrote:
> Ar verta taupant imti Z (nesu sms manjakas bet parasyt kartais tenka
> weba benarsant)? Taipogi labai noretusi atsiliepimu apie HD is tu kurie
> jau naudoja. Kaip supratau siuo metu nieko geresnio is androidu nerasi
> su panasiom savybem..
>
> Dekingas uz atsakymus.

Kokius tris mėnesius juzinu HD. Tai susitaikius su prikimštu šlamštu
(veidaknygė ir pan), kas ir Z atveju bus - nieko geriau kol kas nenoriu.
SWYPE jau retai kada nežinomą žodį užmato, taigi ir klavos problemų
neturiu. Paliubomu visi droidiniai softai pritaikyti touchscreenui, tai
man asmeniškai klavos iki šiol dar nei karto nesinorėjo...