Tema: Re: REQ: atsiliepimu ir nuomoniu
Autorius: md
Data: 2010-11-29 21:48:10
O as kur nors minejau, kad man reikalingas tas pda?

Jeigu buciau koks vadybininkas besitrankantis tarp oro uostu, nemazai laiko
praleidziantis viesajame transporte, viesbuciuose tai gal ir noreciau as to
pda. Siuo metu mano SIM kortele Legendoje vien delto, kad norisi kartais
pasitestuoti kuriama softa ne idealiomis salygomis. Du aparatus nesiotis
nera patogu. Vienu metu bandziau isimineti, bet pastebejau, kad telefonai
nera tam pritaikyti - gali greitai isklibti dangteliai ir pan. O HTC tos
"dureles" kortelei ideti tai... nei juoktis nei verkti. Po pirmo dukros
paciupinejimo nuluzo vienas "vyris".

Taigi, jeigu tikrai imciau sau tai tik Nexus One arba Nexus S.