Tema: Re: REQ: atsiliepimu ir nuomoniu
Autorius: padugne
Data: 2010-11-29 10:16:42
On Mon, 29 Nov 2010 09:15:10 +0200, md wrote:

> Jeigu patinka kinietiskas customer support'as tai pirmyn, imk HTC. As
> jau pasimokiau, daugiau niekada.

Kuom jis blogas ir pas ka geresnis?

Bent jau mane tai ju supportas pozityviai nustebino, siais laikais taip
elgiasi labai nedaugelis firmu (elektronikos srityje isvis mazuma).
Mano nexusui po ekranu atsirado dulkiu (jo ir desire serijine beda), tai
nors ir ne garantinis (nes pirktas USA), bet supportas labai maloniai
paeme taisyt, pataise per 2 dienas ir nepaeme nei cento.

Kolegos desire irgi buvo uzsiveise dulkes, taip pat sutvarke mikliai ir
maloniai.

--
kthxbai.