Tema: Re: Tai buktai Gingerbread (Android 2.3) Nexusui jau siasavaite....
Autorius: padugne
Data: 2010-11-12 21:45:45
On Fri, 12 Nov 2010 11:20:02 +0200, Toxis@ze_yvil_place wrote:

> taip, bet politika gyvena realiam pasaulyje, paziurek i islandijos ir
> wikileaks pavizdi. Pasirodo politika ir internetine laisve gali but
> susiejami dalykai

Ta prasme guglius turi nusipirkt sala ir ikurt nuosava valstybe?

> Na imho draudimus ir apribojimus deda ne developeriai, jiems juk kaip
> tik norisi, kad ju produktu galetu naudotis/pirkt kiek galima daugiau
> useriu, problema yra tai, kad platforma ignoruoja kai kurias shalis

Ne. Publishinant appsa developeris panorejes gali apribot jos platinima
ir nurodyt pageidaujamas salis:
http://market.android.com/support/bin/answer.py?answer=138294

Jei developeris nuims varnele nuo lietuvos tai appsas ir nesimatys.

Platformai juk visiskai px isskyrus ta atveji kada ateina sneka apie
pinigus ir su tuo susijusius isipareigojimus.

--
kthxbai.