Tema: Re: Tai buktai Gingerbread (Android 2.3) Nexusui jau siasavaite....
Autorius: padugne
Data: 2010-11-12 00:57:47
On Thu, 11 Nov 2010 23:38:46 +0200, md wrote:

> Sitas segmentavimas pagal salis labai uzknisa, bet ne tai yra
> baisiausia. O baisiausia yra kai visokie HTC paima ir padaro meskos
> paslauga - prikisa softo i firmwara ir paskui fig ji normaliai
> atsinaujinsi, turi kenteti su tuo kas yra. Arba imkime svarbiausia

Nebutnai, updeito galimybe techniskai yra.

> komponenta - browseri. Kam patinka sedeti su metu senumo mobiliu
> browseriu? Man - ne. Net WP7 zadejo browserio updeitus analogiskus
> didziajam broliui, idomu bus paziureti ar isteses. As buciau uz toki
> modeli, kad updeitinti leistu visus appsus, netgi esancius firmware,
> peliekant galimybe grizti prie pradinio varianto (selective factory
> reset).

Tai androide taip ir yra. Guglius gi periodiskai updatina savo appsus,
net ir tuos kurie gyvena firmware. Pvz bent jau maniskiam nexuse
updatintas youtube, mapsai, marketas, dar kazkas. Panorejus updeitus
galima deinstaliuot ir gryzt i pradine busena. Lygiai taip pat galima
butu updatinti ir brauzeri.

Realiai situacija su tais gamintoju ir telekomu modais pakankamai
idiotiska ir kol kas sunkiai remontuojama net prie geriausiu gugliaus
noru. Tam jam reiketu patapti apple.

Mazaminksciui beje kol kas irgi bepigu zadet kai pasaulyje vaiksto is
esmes tik vienas modelis. Idomu kaip ten su tais updeitais bus po metu-
dvieju kada rinkoje cirkuliuos jau keletas WP7 hardwaro modifikaciju.
Kazkodel nemanau kad mazaminkstis jas visas ir toliau priziures. Manau
bus kaip visada, "senu" devaisu savininkai bus palikti ant ledo ir tiek.

--
kthxbai.