Tema: Re: htc
Autorius: padugne
Data: 2010-09-21 23:35:01
On Tue, 21 Sep 2010 11:08:25 +0300, Toxis@ze_yvil_place wrote:

> na, tai butu labiau tiesioginis iphono konkurentas, nes iphone, jau
> dabar yra klasifikuojamas kaip viena ish zhaidimu platformu. Androidas -
> ne. Shitas sony zhingsnis imho i ta ir orientuotas, zhinant, kad jie su
> guglium jau kutenais vienoj lovoj su google tv.

Androidas apskritai dar tik metai kaip rimciau matomas rinkoje, tai
nenuostabu kad zaidimu gamintojai neskuba verstis per galva. Bet reikalai
jau pajudejo, vis daugiau aifoniniu bestseleriu ima rastis ir androidui.
Tai rimtas darbas galintis ramiai trukti ir ilgiau nei metus laiko.

SonyEricsson bent jau kol kas nepajegus konkuruoti ne tai kad su
grauztukais bet apskritai net su visokiom motorolom kurios irgi vos gyvos.
SE kol kas neisleido nei vieno rimto androidinio aparato. Kad sony
konsoliu departamentas ims konkuruot su SE kazko netikiu.

> Na, pvz toks visishkai negeimeris zhmogus kaip mano zhmona savo iphone'a
> pagrinde naudja zhaidimukams, taigi i androido puse ji net nezhiuretu,
> nes "ten nera tokiu zhaidimuku". Jei winphone'as bus dar viena geimingo
> platforma, tuo geriau pasauliui - didesnis pasirinkimas:)

Sioje industrijoje abejoju ar bus geriau. Greiciau jau blogiau, noredamas
zaisti savo "zaidimukus" turesi vienoj kisenej nesiot iphone, kitoj
androida su PSP o trecioj WP.

Nes sony isprievartaus savo PS zaidimu studijas isimtinai palaikyti tik
savo mobilkes, o mazaminkstis XBOX - savo. Sumoj pasirinkimas tik sumazes,
nes dalis zaidimu bus isimtinai WP o dalis isimtimai Sony.

Panasiai dabar nutiko su 3D kinais. Viso artimiausiais metais bus isleista
gal niolika 3D bluray disku ir praktiskai visi jie su ekskliuzyvinem
sutartim vienam is BR plejeriu gamintoju.

Zodziu jei noresi nuspirkt filma turesi kartu pirkt ir plejeri.

--
kthxbai.