Tema: Re: htc
Autorius: padugne
Data: 2010-09-14 09:35:27
On Tue, 14 Sep 2010 08:01:42 +0300, bullka wrote:

> Panašu, kad šikna. Atsakymas Windows Phone 7 forume į mano klausimą:
>
> "Xbox LIVE content will not use Microsoft Points."
>
> O tai reiškia, kad bus galima naudoti tik kreditinę ar dar ką, kurios
> natūralu nepriims dėl to, kad LT nėra sąraše. Na ir aišku nepriims dar
> ir operatoriaus SIM ID.
> :(

Na, bus matyt, gal nutiks koks nors stebuklas. Nors engadgetas paz irgi
raso:
http://www.engadget.com/2010/09/13/microsoft-bringing-windows-phone-7-to-
some-languages-without-xbo/

Kas zymiai blogiau, lietuviskos klaviaturos panasu kad dar kuri laika irgi
nebus. O kadangi jis ten visas uzkaltas vinimis tai tiketis hackeriu modu
bent jau pradziai sudetinga.

--
kthxbai.