Tema: Re: ASUS A696 GPS navigacija
Autorius: Doxlas
Data: 2014-07-23 07:23:21
> man, kaip eiliniui useriui, o ne gyvenanciam 4pda, tai igo ant androido
> apskritai neegzistuoja. tai nera ka ir aptarinet. tika is cia nupirktas
> A696 jokiu problemu nekelia. pasiupgradinau wm i 6.1, suinstalinau
> oficialia igo8, naujausius mapsus. dabar pasakyk, kad nusipirkes nauja
> androidi daikta as turesiu kazkuo geresne navidacija :)

*.fpa, *.fda, *.ftr, *.fsp, *.hnr, *.hsp veikia?

Dėl kitų navigacijos programų - su iGO po Baltarusiją ir Rusiją važinėt
ruošies? Į off-road'us, žygius, kur reikia topo žemėlapių, irgi su iGO?

> o kad daug kas trugdo tai tikrai. nekalbant jau apie tai, kad sumoki N
> kartu daugiau uz ta glainguma tik tam, kad toks nesusipratimas kaip
> android ten suktis sugebetu. wm + igo8 'skraido' su 400 Mhz procu, 64 MB
> ramo. android su primo lagina dual coras 1 GHz ir gigu ramo. atitinkamai
> ir batarkes tarnauja.

Hmm, ir kodėl gi man iGO Primo nelagina ant tokios silpnos geležies kaip
Huawei U8500? ARM V6, 690 MHz, GPU nėra, 256 MB RAM. Pasileidžia aišku
lėčiau nei ant galingesnių aparatų, bet paskui veikia be lagų. 1GHz single
core ir 512 MB RAM pakanka, kad iGO Primo androide "skraidytų".