Tema: Re: ASUS A696 GPS navigacija
Autorius: CodeC
Data: 2014-07-22 16:54:04
On 2014.07.22 11:53, kufass wrote:

> Man nereikia atsivertinet gps.lt ir 4pda.ru forumus.As ten gyvenu :)

tai kam trolini? kam klausi manes, kokiam as pasauly gyvenu, jei pats
nerealius daiktus vadini realiais?

> Su Igoriu(rusigor) bendradarbiauju nagrinejant TomTom tema,su Rimu (arimi)
> bendradarbiauju nagrinejant iGO tema.Kazkada parasiau TomTom instrukcija
> Linkomanijoj ir teko atsakynet i tukstancius klausimus. Todel labai suprantu
> tema: veikia-neveikia.
> Man kazkodel visada ir viskas veikia,pradedant nuo delninuko Asus MyPal A639
> iki Androidiniu prietaisu.

man, kaip eiliniui useriui, o ne gyvenanciam 4pda, tai igo ant androido
apskritai neegzistuoja. tai nera ka ir aptarinet. tika is cia nupirktas
A696 jokiu problemu nekelia. pasiupgradinau wm i 6.1, suinstalinau
oficialia igo8, naujausius mapsus. dabar pasakyk, kad nusipirkes nauja
androidi daikta as turesiu kazkuo geresne navidacija :)

> Ir antri metai kaip vazineju po Europa tik su telefonu SGS3 ir oficialiai
> pirkta TomTom androidine versija. Bet puikiai veikia suinstaliuotos iGO

tai matai, tomtom pirkai, o igo reik pasidaryt paciam, nes oficialios
androidui nera.

> Primo,Sygic,Garmin SP bei Viago,Navitel programos.
>
> O winmobile ir iGO8 man primena senai tureta svajoniu automobili -Ziguli
> 5-tuka.
> Dabar jau nenoreciau tokio automobilio.

nevykes palyginimas. igo8 uz primo niekuo neprastesnis. primo tiesiog
leciau veikia, jam reikia daugiau resursu. zemelapiai ir navigator
engine tas pats. t.y. grafiskai grazesnis interfeisas pas primo ir
keletas neesminiu featuru. ir matyt neveltui ji instaliuoji ant
androido, netgi nusipirkes tomtom ir turedamas kalna kitu oficialiai
palaikomu programu po andoidu. matomai is ju nebaisiai daug naudos,
palyginus su igo.
o wm + igo8 yra kolkas dar niekieno 'neapzaistas' optimalus daiktas
kalbant apie navigatoriaus f-ja. kaip gyvenanciam 4pda, neturetu buti
naujiena tokia nuomone, nes lyg ta pati kartoja kas antra tema tenais.
visas kalnas kito softo ant android ir kelis kart galingesne hw
platforma navigatoriaus f-jai niekaip nepadeda.
o kad daug kas trugdo tai tikrai. nekalbant jau apie tai, kad sumoki N
kartu daugiau uz ta glainguma tik tam, kad toks nesusipratimas kaip
android ten suktis sugebetu. wm + igo8 'skraido' su 400 Mhz procu, 64 MB
ramo. android su primo lagina dual coras 1 GHz ir gigu ramo. atitinkamai
ir batarkes tarnauja.
kalbant apie OS, android aplamai yra nevykes daiktas. nebunant labai
reikliu kruvai softo ir madingu useriu, wm netgi patogiau, gali bent jau
lygiagreciai keleta programu pasileist. kazkokia media + browseris + dar
kazkas. ant androido tas persijunginejimas dapiso iki tiek, kad padejau
i sona androidini tableta apskritai.