Tema: Re: sygic -70% (Europa+Rusija 20€)
Autorius: Bronco
Data: 2014-07-03 13:15:25
On 2014-07-03 11:47, Struktur wrote:
> A vat toks klausimas. Licensija vienam devaisui ar 3? 5? Sygic FAQ
> atsakymo nerandu, internete kai kas desto, kad 5. Gal kas tiksliai zino?
> Nupirkt nupirkau.

Kai pirkau, buvo info, jog 5-i. Kita vertus, visiškai neaišku kas po tuo
slepiasi. Aš jau jį perinstaliavau gal 10-imt kartų į skirtingus
įrenginius, nes dažnai keičiu ir įrenginius ir rom'us, tai dar ne karto
nebuvo problemos su aktyvavimu. Tikėtina, po tuo penketu slepiasi
apribojimas, jog vienu metu negalima naudoti daugiau nei 5-ių įrenginių
su viena licencija. IMHO.