Tema: Re: sygic -70% (Europa+Rusija 20€)
Autorius: svyt
Data: 2014-07-02 04:24:38
siap jo sygicas ta megsta, man atrodo ame perdaug prizaista su
 grafika ir androidas retsykiais pakimba ir pats sav saugodamas
 perkrauna, tai atsitinka kai fone pradeda kazka dqryti- ateina
 kokia zinute i feisbuka ar panasiai. bandyk rinktis power saver
 varianta, man pasirode kad tuomet veikia stabiliau.
siaip
 stabiliausiai veikia visgi atskiras irenginys, jei profesonaliai
 naudot androidas netinka.