Tema: Re: Koki zemelapi deti Lietuvai?
Autorius: svyt
Data: 2013-06-22 15:53:44
Man irgi igo patogiau zemelapy ieskot adresu, reikalauja maziau resursu nes
nera nereikalingu dalyku, kaip pvz kada saule leisis ir panasiu, bet igo
nepatogu kai marsrute rodo 2km i kaire dar 6 km i desine, 18 km kirst siena,
kai primo rodo 2, 8 km ir iki sienos 36 km taip patogiau pasiskaiciuot laika
ar uzteks davaziuot iki sienos ar kurio nors miesto ar ne. su fura tas labai
svarbu, vien del to laikau igo. uztat pakeliui parkingu ieskot labai
sudetinga, tik degalines, kai igo nebuvo tokios bedos., ir reguliavimu,
zemelapiu apzvalga igo geresne nei primo, lengviau nusistatyti norima
masteli, primo praktiskai negalima, siek tiek per sys.tx bet labai jau
sudetingai ir neaiskiai.
--
vyt/ /

vw kombi od. variant (Dizelis)