Tema: Re: Kokį žemėlapį dėti Lietuvai?
Autorius: Caponi
Data: 2013-06-09 13:23:00
Jei atvirai, tai apie Androidinius variantus zinau pakankamai mazai -
tiesiog per ~metus laiko, kai nuo WM perejau prie Androido, navigacijos man
prisireikdavo is esmes tik nezinomu adresu radimui ir tai pagrinde tik
Vilniuj, tai ten bet kuri navigacija vienodai gera, jei tik veikia ir
neluzineja :-), jokiu papildomu funkciju tiesiog nereikia. Apskritai
susidejes buvau iGO 8.4.3 su Reborn skinu ir dabar Primo, principe taip ant
greicio iskyla du skirtumai mintyse - klava labiau patiko Primo, bet va
tarkim Speed Cam'u garsiniu ispejimus Reborn'e radau lengvai, o va ant Primo
kazkada kamsty stovedamas taip ir neradau kur ijungt...

Zodziu, pamegink pats ir nuspresi, gi nereikalauja ta procedura pusdienio
laiko :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/