Tema: Re: iGO Primo startas
Autorius: svyt
Data: 2013-04-08 23:19:59
siaip jo tas uzknisa, atjungciau mielai bet is kitos puses as isjungiu
navigacija mygtuku nakciai, pacios programos nesijungiu, tai iseina kad
jinai startuoja tik kai startuoju as- karta per savaite ar net per kelis
menesius.
nusipirkau samsung tab, puikus dalykas, tik dar nesigauna pilnai stabiliai
paleist, paveike savaite ir uzluzo, vel pasileido tik perinstaliavus, ir jau
kelis kart. nu tik antra kart pilniau perinstaliavau, istryniau senaji,
tikriau senuosius. raso kazkokia klaida susijusia su java.
--
vyt/ /

vw kombi od. variant (Dizelis)
vw golf II (Dizelis)