Tema: Re: iGO Primo startas
Autorius: GS
Data: 2013-03-30 13:23:04
2013-03-30 11:56, kef rašė:
> O nera tam profilio meniu tipo "derink profili po kiekvieno (trasos)
> planavimo"? Sitas pas mane isjungtas. As is vis nezinau kaip patekt i auto
> profilio meniu normaliai, per pagrindini nustatymu meniu. Pasiekiu
> suderindamas greitaji meniu kad butu auto profilis. Tada per greitaji
> paderinu einu i auto profili, derinu, griztu i pagrindini meniu ir isjungiu
> profilio meniu nafik, nes jo beveik nereikia. Cia pas visus ner auto
> profilio pagrindiniam meniu? 9.6.7.281004 android.
>
> "GS" <news@gisnet.lt> wrote in message

Na pas mane "derink profili po kiekvieno (trasos) planavimo" išjungtas.
Bet nežiūrint to tas profilis vis vien kiekvieną kartą įsijungia. O dėl
patekimo į automobilio profilį, tai per paprastą meniu eini taip:
Nustatymai - Maršruto nuostatos - Transp. priem. -> spaudi sukryžiuotus
raktą ir atsuktuvą prie atitinkamos transporto priemonės.