Tema: Re: Lietuva TOPO v1.13
Autorius: amenox
Data: 2012-12-29 21:18:31
Už gautus duomenis tiekėjams (hnit-baltic, nzt ir t.t.) mokamos skirtingos
sumos. Keliams naudojami hnit-baltic duomenys, offroad - nzt, vienur
komercinė įstaiga, kitur valstybinė,, vat jums ir prašom. :) Abiem
produktams pagaminti iš duomenų darbas panašus, offroad šiek tiek lengviau,
keliuos yra routinimo informacijos daug ir adresai, su jais truputį daugiau
vargo.