Tema: Re: Ka det i TomTom Go 700 ?
Autorius: daumrimas
Data: 2012-11-27 16:12:33
Na situacija Linkomanijoje pati prie to privedė...
Linkomanija puikus resursas...
Bet ten keliami ir tam tikri reikalavimai uploaderiams...Navigacijos
torentai, tai ne filmų torentai...
Su jais gero reitingo nepasikelsi...
Keletą mwtų buvau Linkomanijoje uploaderis ir pastoviai ir labai
operatyviai atnaujindavau pagrindinius iGO ir Tomtom žemėlapius...
Bet man sunku buvo palaikyti gerą reitingą (na neturiu aš tam tiek laiko),
ir kai jis nukrito žemiau 1 ir dar, kai dėl tam tikrų priežasčių ten kurį
laiką neleido daryti parėmimo piniginiai pervėdimais ir kažkokio ten
Linkomanijos resurso lužimo mane iš uploaderiu paprasčiausiai
išmetė...Atgal primigtinai nesiprašiau...Suveikė tam tikri ir saugikliai.
Juk vis dėlto - tai nelegalios programinės įrangos platinimas.
Ir dabar ten (linkomanijoje) nėra pastovaus uploaderio GPS
temomis...Vienitelis Arūnas ten palaiko Tomtom temą forume.

--
Pažangi Opera el. pašto programa: http://www.opera.com/mail/