Tema: Re: Ka det i TomTom Go 700 ?
Autorius: 0.5 B
Data: 2012-11-26 03:43:45
plia nesigauna nors tu ką.
Europe_West_1GB_900_4608 with Automatic Installer & Patcher
;Europe_1GB_West v900.4608
EC 2C 9D D1 C2 14 91 05 F4 EF AB 22 BD 1D 08 60 Europe_1GB_West-670.meta
o ten išeina naudot tik tuos žemėlapius, po kuriais meta failas parašytas? Bet vis tiek nesigauna, TT Home rašo, kad reikia aktyvuot žemėlapius.
Ar ten tą meta failą reikia kažkur įkelt?  :)