Tema: Re: Navigacija bekelei
Autorius: amenox
Data: 2012-10-01 11:35:05
Beje gal kam idomu bus, yra tokie Garmin eTrex 10 aparaciukai, tai stai, jie
pasirodo sekmingai su zemelapiais gali dirbti. Zinoma ten atminties tik 8 Mb
ir nespalvotas bet uztat man pavyko pagaminti visos Lietuvos mapa is
openstreetmap ir jis sekmingai sutilpo ir veikia. :) Ir palyginus mitriai
browsina. Vienu zodziu grybaut tinkamas daiktas.