Tema: Re: Navigacija bekelei
Autorius: Nafania
Data: 2012-09-25 09:35:43
Aj turbūt esmės taip ir neparašiau. Į Garmin'us lįs puikiausias offroad'o žemėlapis
http://www.garmin.lt/lt/1141-lietuvos-topo-offroad-zemelapis.html
Nebrangus ir tautos nepeikiamas.

Magellan'ams irgi yra kažkas...
http://www.gps.lt/lt/catalog/view/?id=245

Magellan'as ir naujesni Garmin'ai palaiko rastrinius žemėlapius. Magellan'as čia, mano durna galva, turi pliusą dėl oziExplorer'io galimybės, su Garmin'u kitoks žaidimas. Tiesa, kurie Garmin'ai konkrečiai palaiko rastrus ant smūgio neradau, bet gūglas tikrai žino. Aš irgi kažkada galvojau, kad tokią fyčią REIKIA turėti, bet kai šalia tikrai nebloga vektorika, tai rastro taip ir neprisireikė.