Tema: Re: Q: Klausimai del Sygic
Autorius: Mudyla
Data: 2012-08-31 11:59:59
Jo, bandau legalizuotis. :) Kompe liko tik viena programa nelegali, o
telefui viska perku. Turbut nusipirkciau ir Sygic zemelapius, bet pradziai
noriu isbandyti, o be to tikriausiai neprireiks iki kitu metu.

Del pirmo punkto jau issiaiskinau, kad pacioj pradzioj kazkaip sugebejau
dali zemelapiu parsisiusti is North America pack'o, o kita is World pack'o.
Kadangi veliau buvo pasirinktas World pack'as, tai maps'u is North America
nerodo.

Kaip susiplanuoti marsruta is bet kurio tasko i bet kuri, o ne is to kur esi
vis dar nemoku.