Tema: Re: Q: Klausimai del Sygic
Autorius: kufass
Data: 2012-08-30 20:51:13
O normaliai veikianti piratini kas neleidzia suinstaliuot- religija ar
polininiai isitikinimai?
Zemelapiai neperjunginejami,pasirenkami ieskant adreso.

"Mudyla"  parašė naujienų news:k1o2jm$g2g$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki,

Greitu laiku keliausiu i JAV, tai sugalvojau susiinstaliuoti Sygic'a ir
iskart iskilo daug klausimu, nes kazkaip man sunku jame susigaudyti.

1. Kaip persijungti zemelapius? JAV pas ji isdeliota pagal valstijas, tai
parsisiunciau tik tas kur busiu. Tada viena pasirinkau ir dabar niekaip
nesigauna pakeisti i kita. Nuejus i "My Sygic" liepia is naujo siustis kitas
valstijas nors matau kad jos jau yra telefone parsiusti.

2. Kaip bus su zemelapiais, kai vaziuosiu is vienos valstijos i kita? Teks
rankiniu budu zemelapi perjungti? Nenoriu tuo tiketi, nes butu neimanoma
planuotis kelio kertancio 3-4 valstijas.

3. Kaip susiplanuoti marsruta is vieno tasko i kita? Dabar moku tik is tos
vietos kur esu i kita.

Sygic pas mane trial versija, nes 14 dienu pakaks. Po to trinsiu lauk.

Atsiprasau is anksto, jei klausimai kvailoki, bet kazkada turedamas sena
TomTom viska lengvai pasidarydavau, o dabar net google nepadeda. Nezinau,
gal ka ne taip padariau..
Turbut tas nesvarbu bus viskas ant Motorola RAZR.