Tema: Re: Tomtom pirkimas
Autorius: svyt
Data: 2012-08-27 20:02:38
metus dirbau su htc tytn 2, isigijau navigacija tik todel kad per karscius
perkaisdavo batarke ir kazkaip trumpam atsijungdavo- persijungdavo ir tuo
momentu dingdavo palydovai. vazinejau nuemes galini dangteli ir pakises
kompo video plokstes maziuka ventiliatoriu, ji uzmaitines nuo seno telefono
pakrovejo. labai nepatogu, nusipirkau goclever. Atidirbo saziningai trejeta
metu, veikia vis dar. labai priklauso nuo darbo pobudzio, jei vazineji tai
paciais adresais, pakanka telefoninio pasiziuret kur artimiausia ALDI
parduotuve. Jei rankioji pasta (tipo dhl, tnt, itella) kur ispanu ar italu
kalnuose, taip po 7 adresus (pakrovimus/iskrovimus) per diena tai reik ir
keliu navigaciju, ir kompo ir gero, detalaus atlaso.
pakalbet ne visad gali neatsiliept, tarkim veluoji, nerandi ir bando koks
ispanas mokantis angliskai blogiau nei as paaiskint angliskai kaip
privaziuot, domisi kur esu ir baisiai nervinasi jei neatsiliepi, pietieciam
nuo to isterija.

--
vyt/ /

vw kombi od. variant (Dizelis)