Tema: Re: Tomtom pirkimas
Autorius: svyt
Data: 2012-08-27 19:49:46
kol skambija navigacija nueina i fona. nz tik kaip su laisvu ranku iranga,
nebandziau, kazkaip nepagalvojau, wm5 tai buvo atskirai, t.y. telefonas
turejo savo softa ir jie nebendravo tarpusavi, iskyrus uzrasu knygute, tai
atejus skambuciui, wm pereina i pauzes busena, nueina i fona ir aktyvuojasi
telefonas kol nepadedi ragelio, androide telefonas kur kas labiau
integruotas i operacine, gal ir imanoma kad vyktu sneka o procas skaiciuotu
marsruta. kada jei netingesiu isbandysiu. mano laisvu ranku iranga kuri
puikiai veike huawei, samsunge veikia bugovai, jei man skambina galiu
sneket, jei as skambinu- nei as girdziu, nei mane girdi per BT ausine. tai
nelabai naudojuosi. ir ta ausine visa laika nesiot jauciu diskonforta.

--
vyt/ /

vw kombi od. variant (Dizelis)
vw golf II (Dizelis)