Tema: Re: Del android pasivaiksciojimu gps
Autorius: Miegapele
Data: 2012-08-15 15:05:11
Gal kuri is ju sugeba veikti kai ekrana uzrakini su knopke. Turetu padoriai
taupyti akuma. Bent jau pas mane jei laikau ijungta gps. tipo nuotrauku
logui ir panasiai tai pora paru akumas velka. igo 1.8.3 kazko po androido
updeitu paselo. jei ijungu tai neorginalus pakrovejas masinoje nespeja
krauti o telefonas spirga. na bandysim rekomenduota softa. tiesa o mapus kur
geriau ieskoti. konkreciai Norvegijos.